top of page
Search

M1 - Tema 06- Coffee


Imaginea originala


Imaginea lucrata de mine


  1. Am creeat un proiect de 1000/1000 cu 100 dpi dupa care am intrat la Blending Options, am cautat Bevel and Emboss si mai apoi am dat fundalului o textura cat mai asemanatoare cu proiectul original.

  2. Am adaugat de asemenea si poza originala ca un al doilea proiect in fundal.

  3. Cu ajutorul uneltei Lasso Tool, mai exact Polygonal Lasso Tool am selectat fiecare piesa pe rand.

  4. Dupa ce le-am selectat, le-am dat copy cu ajutorul CTRL C iar mai apoi paste pe layer-ul cu proiectul meu cu CTRL V.

  5. Am repetat acesti pasi pana cand aveam toate piesele pe proiectul meu si le-am asamblat ca sa recreez imaginea originala.

19 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page