top of page
Search

M1- Tema 21- Together

  1. Stick USB

Mi s-a parut interesanta ideea cu stick-ul USB insa cred ca nu a fost o metoda prea ,,sanatoasa,, pentru stick in sine deoarece fiecare elev umbla cu el diferit si se putea ajunge la deteriorarea acestuia. De asemenea ideea cu citatul si pozele de toamna mi s-a parut creativa. Totusi comparativ cu metoda Google Share, este una mai slaba.


2. Google Share

Aceasta metoda mi s-a parut la fel de interesanta insa usor ineficienta deoarece din cauza numarului mari de editari in tabel uneori nu reuseam sa scriu sau sa ii dau copy and paste citatului pe care l-am scris si in Word la metoda anterioara. Insa comparativ cu metoda stick-ului USB, aceasta este una mai buna.


In concluzie mi se pare o tema reusita cu o tematica buna.

12 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page