top of page
Search

M1- Tema 34- Language please

Updated: Feb 7, 2023

Cum schimbi limba tastaturii pe Windows 10?

  1. Deschidem aplicația Setari si scriem in bara de căutare Oră si limbă.

  2. După aceea intrăm pe secțiunea Limbă mai apoi introducem in bara de căutare limba dorită, în cazul nostru limba română și o selectăm pentru a o adăuga.

  3. După ce a-ți selectat limba și a-ți apăsat pe butonul Următorul v-a trebui să instalați pachetul lingvistic și să vă asigurați că, conține Caracteristicile lingvistice necesare iar apoi apăsati pe instalare și limba va fi adăugată.

Pentru că nu am avut idei despre ce altceva aș putea scrie, am ales să scriu despre o amintire cu părinții mei de la Marea Neagră. Eram in șasea zi de sejur și eu cu tata ne-am decis să ne cumpărăm niște puști cu apă pentru a ne putea juca în mare mai târziu. Așa am și făcut dar am mai luat și un colac pentru mama. După o perioadă de vreme am ajuns înapoi la mare și ne-am apucat de joacă cu puștile între timp ce mama plutea pe mare și se uita la noi, râzând. După scurtă vreme, între timp ce ,,lupta,, devenea intensă, pușca mea s-a rupt si numai acumula apă in cantitatea in care trebuia să o facă iar părinții mei au început râdă. Însă la câteva minute după accidentul cu pușca mea și pușca tatălui meu a avut aceeași soartă iar acum râdeam eu și mama de întamplarea lui. A fost o experiență frumoasă și pentru mine personal, memorabilă.

13 views0 comments

Recent Posts

See All

Commentaires


Post: Blog2_Post
bottom of page