top of page
Search

M2 - Tema 09- Paw Patrol

Updated: Oct 20, 2023




1. Am inceput prin crearea documentului A4(21-29,7cm, 72dpi) si rotirea acesteia la 90 de grade pentru a avea un proiect landscape.

2. Mai apoi am ales o imagine cu Paw Patrol de pe Google si am introdus-o in Photoshop.

3. Am schimbat marimea imaginii Paw Patrol la 5cm inaltime si rezolutie 72.

4. M-am intors la proiectul meu A4 si am plasat niste Guide Lines pentru a ma ajuta la plasarea imaginilor in proiect. Prima linie orizontala de sus are distanta de 1cm, a doua orizontala are distanta de 20 cm, prima linie verticala este tot de 1cm iar cea de a doua linie verticala este de 28,7 cm.

5. Dupa plasarea imaginilor redimensionate am constatat ca in proiectul meu incap 6 imagini.

6. Dupa ce am plasat imaginile si am constatat ca incap 6 in proiectul meu, le-am echidistantat folosind Distribute Vertical Centers.

3 views0 comments

Recent Posts

See All

Commenti


Post: Blog2_Post
bottom of page