top of page
Search

M2- Tema 23- 100


  1. Am creat un proiect de 1000x1000 px cu rezolutia de 72dpi in PSCS3.

  2. De pe internet am luat o poza cu o silueta, am salvat-o si pus-o mai apoi in Remove BG pentru a scapa de fundalul acesteia.

  3. Am introdus poza fara fundal in Photoshop mai apoi i-am dat marimea de 40x100 px si am pozitionat-o astfel incat sa fie tangenta cu coltul proiectului.

  4. Am duplicat prima silueta si la cea de a doua i-am pus un Stroke rosu de 2px pentru a-mi evidentia pozitia in catalog/pozitia statiei mele in cabinet.

  5. La primul rand am pozitionat siluetele echidistant cu ajutorul liniilor de ghidaj iar dupa ce am terminat cu primul rand, am pus layer-ele in Smart Object si le-am duplicat pana cand am umplut plansa si am avut 100 de siluete.

  6. Am salvat proiectul sub forma de JPG si PSD.

7 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page