top of page
Search

M4- Tema 12- Great expectations

Ani de liceu

Ultima zi de liceu a ajuns mult mai devreme decât m-am așteptat și constientizarea acestui moment m-a facut sa realizez cat de mult au insemnat pentru mine acesti ani defapt. Fiecare ora era o noua provocare iar pauzele erau pe masura, deoarece distractia era nelipsita din ea. Atmosfera fiecarui an scolar a fost imaculata si m-am bucurat de fiecare moment, insa atmosfera ultimei zile a fost cu mult mai diferita. Era cu mult mai vizibila tristetea pe chipurile absolventilor care erau tristi si nostalgici, sentimentele adancindu-i intr-un sir lung de amintiri frumose. In materie de amintiri nu am fost obligatoriu intr-o prietenie stransa cu toata clasa insa am avut si am o prietenie de calitate, tocmai din acest motiv, amintirile mele nu sunt stiute de toata clasa dar consider ca asta le face intr-un fel sau altul mai unice si amuzante.

O amintire care consider ca merita mentionata ar fi momentul in care ridicam mana eu si prietena mea la orele de engleza dar nu eram alese la raspuns pentru ca trebuia sa raspunda si altcineva. Partea amuzanta era faptul ca de multe ori aveam mici argumente amuzante cu profesoara legate de acest gen de intamplari. Cu toate ca nu eram cele mai solicitate la ora respectiva din cauza cunostintelor deja dovedite, bucuria nicioadata nu disparea de pe chipurile noastre cand auzeam de ora de limba engleza.

O alta amintire ce cred ca merita sa fie mentionata prezinta orele de sport la care chiuleam alaturi de prietena mea in clasa a-10-a. Cu toate ca nu era un lucru prea corect de facut, omoram timpul cu tot felul de glume si povesti despre noi sau despre oamenii din trecutul sau jurul nostru (Cauciuc). Trebuia sa stam in liniste si asta parca declansa rasete si mai mari. Totusi tin minte momentul in care doamna de serviciu a venit si ne-a intrebat complet socata daca fumam in baie, iar de la discutia cu fumatul in baie s-a ajuns la o discutie despre hartia igienica si sapunul din baile scolii.

Evident ca exista mult mai multe amintiri, care mai de care mai diferite si amuzante dar nu trebuie lumea sa stie asa de multe nu-i asa? Din orice perspectiva am lua acesti ani, a fost frumos cat a durat.

4 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page