top of page
Search

M4- Tema 15- iSmart

Updated: Jun 16, 2023


  1. Am început prin crearea a unui triunghi

  2. Prin ajutorul comeznii CTRL+T am setat marimea triunghiului pe 100px in latime.

  3. Am copiat triunghiul odata

  4. Am copiat triunghiul de doua ori

  5. Am copiat triunghiul de trei ori

  6. Am copiat triunghiul de patru ori

  7. Am schimbat culoarea primului triunghi

  8. Am schimbat culoarea pentru al doilea triunghi

  9. Am schimbat culoarea la al treilea triunghi

  10. Am schimbat culoarea la al patrulea triunghi

  11. Am dublat inca un triunghi

  12. Am dublat inca un triunghi

  13. Am dublat inca un triughi astfel incat sa am 3 noi triunghiuri

  14. Am intors primul triunghi 180 de grade

  15. Am intors al doilea triunghi 180 de grade

  16. Am intors al treilea triunghi 180 de grade

  17. Am luat primul triunghi si l-am mutat la locul lui intre primele doua triunghiuri de jos

  18. Am luat al doilea triunghi si l-am mutat intre a doua pereche de triunghiuri de jos

  19. Am luat al treilea triunghi si l-am mutat intree ultimele doua triunghiuri de jos.

  20. Am dublat un triunghi

  21. Am dublat inca un triunghi

  22. Am dublat inca un triunghi astfel incat sa am 3 triunghiuri noi.

  23. Am pus primul triunghi astfel incat sa fie tangent cu latura celui de jos

  24. Am pus al doilea triunghi astfel incat sa fie tangent cu latura celui de al doilea triunghi de jos

  25. Am pus al treilea triunghi astfel incat sa fie tangent cu latura triunghiului de dedesubt.

  26. Am dublat un triunghi

  27. Am mai dublat inca unul astfel incat sa am 2

  28. Am intors primul triunghi 180 de grade

  29. Am intors al doilea triunghi 180 de grade

  30. Am plasat primul triunghi intre primele cele doua triunghiuri de jos

  31. Am plasat al doilea triunghi intre a doua pereche de triunghiuri din partea de jos

  32. Am mai facut un triunghi

  33. Am mai facut inca un triunghi astfel incat sa am 2

  34. Am plasat primul triunghi astfel incat baza sa sa fie tangenta cu latura triunghiului de jos

  35. Am plasat al doiles triunghi astfel incat baza sa să fie tangenta cu latura triunghiului de jos

  36. Am mai dublat un triunghi

  37. Am intors triunghiul 180 de grade

  38. L-am plasat intre cele doua triunghiuri de jos

  39. Am mai facut inca un triunghi

  40. L-am plasat in varf, acesta fiind ultimul triunghi

  41. Am schimbat culoarea primului triunghi

  42. Am schimbat culoarea de la al doilea triunghi

  43. Am schimbat culoarea de la al treilea triunghi

  44. Am schimbat culoarea de la al patrulea triunghi

  45. Am schimbat culoarea de la al cincilea triunghi

  46. Am schimbat culoarea de la al saselea triunghi

  47. Am schimbat culoarea de la al saptelea triunghi

  48. Am schimbat culoarea de la al optulea triunghi

  49. Am schimbat culoarea de la al noualea triunghi

  50. Am schimbat culoarea de la al zecileatriunghi

  51. Am schimbat culoarea de la al unsprezecelea triunghi

  52. Am schimbat culoarea de la al doisprezecelea triunghi

  53. Am schimbat culoarea de la al treisprezecelea triunghi

  54. Am schimbat culoarea de la al paisprezecelea triunghi

  55. Am schimbat culoarea de la al cincisprezecelea triunghi

  56. Am schimbat culoarea de la al saisprezecelea triunghi

  57. Am convertit toate triunghiurile in smart object

  58. Am centrat proiectul

5 views0 comments

Recent Posts

See All

Commentaires


Post: Blog2_Post
bottom of page