top of page
Search

M4- Tema 2- Sigla


  1. Am creat o planșă de 300x300px cu rezoluția de 300dpi și am început prin a realiza patru pătrate de 100x100px plasându-le tangent cu colțurile proiectului.

  2. După ce le-am pus la colț am mai realizat încă un pătrat, de data aceasta cu mărimea de 150x150px pentru a putea determina centrul planșei.

  3. Am continuat prin trasarea unor linii începând de la fiecare colț de sus al pătratelor, ducându-le la centrul proiectului. (am fost ajutată de liniile de ghidaj)

  4. Dupa ce am avut forma finală făcută cu linii, am șters pătratele, lăsând strict liniile trasate anterior.

  5. În final, am selectat toate layer-ele și le-am dat Flatten Image iar mai apoi am ales doua culori complementare ca să colorez întregul proiect.

6 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page