top of page
Search

M4- Tema 9- Tommy

Updated: Apr 28, 2023

Fontul pentru logo l-am ales cu ajutorul acestui site (pun link-ul pe cuvantul site) care mi-a spus care este cel mai apropiat font(si accesibil) pentru a recrea logo-ul. Poza am luat-o de pe pagina de Twitter a firmei TommyHilfig

Aceasta imagine reprezinta codurile pentru culoarea albastra a logo-ului.



Culoarea albastra


Culoarea rosie


Culoarea alba

Iar marimile sunt acestea. Pentru a afla marimea potrivita, prima data am facut proiectul pe o plansa de 1000x1000px. Dupa ce am terminat complet logo-ul si a ajuns la forma sa finala, am decupat marginile proiectului, mai apoi l-am salvat si redeschis in Photoshop. M-am dus la Image Size si am avut marimea exacta acolo.

6 views0 comments

Recent Posts

See All

Commentaires


Post: Blog2_Post
bottom of page