top of page
Search

TEMA 27-M2- cheese


  1. Am creeat un nou proiect de 1275 pe 715 cu rezolutia de 100.

  2. Am ales marimea fontului de 200 si fontul specificat in tutorial. (Showcard Gotic) si am scris MEDIA cu culoarea galben. Dupa aceea i-am dat resterize type.

  3. Am selectat Eliptical Marquee Tool , si am facut mici cercuri pe care mai apoi le-am sters pentru a oferi textului o infatisare de cascaval.

  4. Am dat duplicate layer de 4 ori cu CTRL, ALT si sageata indreptata spre partea de sus. Apoi am apasat pe ochisorul de langa background pentru al face invizibil ca sa pot da pe Merge Visible, mai apoi am facut background-ul iar vizibil.

  5. Am dat click dreapta pe layer si am dat pe Blending Options mai apoi pe Drop Shadow si am selectat culoarea galben din nou.

  6. Pasii de la 4 in jos, se mai repeta de inca 2 ori pentru rezultatul final.

15 views0 comments

Recent Posts

See All

Comentarios


Post: Blog2_Post
bottom of page