top of page
Search

TIC- Tema 15- Eseu

(N-) Am fost la Olimpiadă

Am fost la Olimpiadă deoarece am fost curioasă cum ar arăta o olimpiadă la o disciplină ca aceasta și pentru că nu aveam de gând să chiulesc pentru o simplă Olimpiadă. Din perspectiva mea, această Olimpiadă a fost ca un test, deși s-a simțit mai ,,oficial,, decât un test normal. Cerințele nu au fost fantastic de grele și ideea in sine de a face ceva diferit la oră mi s-a părut interesantă. Foile pe care am lucrat, mi-au adus aminte de examenul din clasa a-8-a deoarece am primit foi de examen exact la fel ca acestea de la Olimpiadă. Timpul de lucru a fost de asemenea bun și a fost timp îndeajuns pentru a se parcurge fiecare exercițiu și dacă stăteai să te gândești la unul mai mult.

8 views0 comments

Recent Posts

See All

Kommentare


Post: Blog2_Post
bottom of page