top of page
Search

Vara lui 2023.

Aceasta vacanta a fost plina de experiente in natura alaturi de familia mea. In prima luna a verii am inceput cu o calatorie la toate castelele faimoase din Romania. A fost obositor dar totusi o experienta cu adevarat epica si frumoasa pe care mi-as dori sa o repet. In a doua luna a verii am fost trei zile la o cabana aflata in apropierea Parcului National Apuseni. Ne-am simtit foarte bine cu totii si am realizat noi amintiri frumoase. In ultima si cea mai calduroasa luna a verii am fost in vacanta o saptamana la mare. Consider ca acest eveniment este cel mai epic din aceasta vacanta de vara. Valurile au fost inalte, hotelul ideal, mancarea si bautura la fel iar piscina a fost si ea de nota 10. Pe cand am ajuns acasa am mai avut 3 zile pana la inceperea scolii asa ca nu am mai avut timp de alta plecare sau experienta, insa sunt mai mult decat recunoscatoare si pentru aceste 3 experiente din vara aceasta. Pe langa aceste plecari am mai citit din cartile in limba engleza pe care le detin si m-am relaxat cu un film sau videoclip pe YouTube in bataia aerului conditionat.

0 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page